مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-25سياسي

وظیفه دولت تسهیل گری امور برای مردم است


شهرکرد_دستیار ویژه رییس جمهور در مردمی سازی دولت گفت: امکانات باید در اختیار مردم قرار گیرد تا آن ها با توانایی خود کار را پیش ببرند، وظیفه دولت نیز تسهیل گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد عبودتیان صبح روز چهارشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حجم مشکلات و دشمنی ها با جمهوری اسلامی ایران مشهود است، ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد نیز مشخص است.

دستیار ویژه رییس جمهور در مردمی سازی دولت ادامه داد: گاهی آدرس را به اشتباه می رویم و به الگوهایی که در دین و فرهنگ اسلامی، ایرانی وجود دارد بی اعتنایی می کنیم، در مقابل با الگوهایی سخیف خارجی مواجه می شویم.

عبودتیان عنوان کرد: امام راحل شبکه ارتباطی با مردم را شروع کرد و به آرامی مردم را پای کاری آورد و در مقابل رژیمی که ادعا می کرد قوی ترین ارتش خاورمیانه را دارد و مورد عنایت ویژه کشوری مثل آمریکاست، ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که توانست بعد از سلسله ولایت از هیچ، یک حرکت عمومی ایجاد کند و مردم را پای کار حرکت بیاورد، امام خمینی (ره) بود.

دستیار ویژه رییس جمهور در مردمی سازی دولت اضافه کرد: خداوند اراده کرده است جمهوری اسلامی ایران پیشوای آزادگان جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دولت تسهیل گری امور برای مردم است

وظیفه دولت تسهیل گری امور برای مردم است