مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-25اقتصادي

احداث بزرگترین پارکینگ درون شهری استان قزوین در مهرگان


ساخت بزرگترین پارکینگ درون شهری استان در مهرگان به اتمام رسیده و به زودی شاهد انتقال پارکینگ محمدیه به مکان جدید خواهیم بود.

- محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه های شهرداری محمدیه، اظهار کرد: پروژه های عمرانی سطح شهر مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در دست اقدام است.

وی افزود: در حال حاضر پروژه لوله گذاری بلوار امام خمینی(ره) در حال انجام است و همچنین اجرای پروژه بزرگ پارک شهر نیز با تلاش مجموعه دنبال می شود.

شهردار محمدیه همچنین از طی شدن مراحل پایانی پروژه بلوار شهید بابایی خبر داد و گفت: تاکنون به طور مستمر جلساتی برای بررسی وضعیت این پروژه برگزار شده و بر تسریع پروژه مذکور تاکید می شود.

پیری خاطرنشان کرد: به زودی عملیات اجرایی احداث میدان جمهوری منطقه 7 آغاز و اقدامات مربوط به طراحی این پروژه انجام شده است.

وی تاکید کرد: هدف شهرداری از احداث میدان مذکور کاهش ترافیک و تبدیل کمربندی به بلوار شهید بابایی است که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

شهردار محمدیه با بیان اینکه چندین قرارداد با پیمانکاران عمرانی منعقد شده که در تمامی مناطق سطح شهر در حال اجرا است، گفت: در شرایط کنونی پروژه های عمرانی توسعه و بازپیرایی آرامستان فردوس، بازپیرایی مزار شهدای گمنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین پارکینگ درون شهری استان قزوین در مهرگان

احداث بزرگترین پارکینگ درون شهری استان قزوین در مهرگان