مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-25پزشكي

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی؛ اقدامی موثر برای حمایت از بنیان خانواده


دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پایبندی به اصل دهم قانون اساسی، افزایش 10 درصدی ظرفیت خوابگاه های متاهلی را اقدامی اثرگذار برای حمایت از بنیان خانواده عنوان کرد.

- در نشست باشگاه فرهنگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان شد؛ افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی؛ اقدامی موثر برای حمایت از بنیان خانواده دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پایبندی به اصل دهم قانون اساسی، افزایش 10 درصدی ظرفیت خوابگاه های متاهلی را اقدامی اثرگذار برای حمایت از بنیان خانواده عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت باشگاه فرهنگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشستی با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، جمعی از مسئولان و دانشجویان با شعار با خانواده تا همیشه در تالار امام خمینی(ره) برگزار شد.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در این مراسم، از تلاش ها و قانون گذاری های موثر در کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده خبر داد و گفت: در این راستا قانون عدالت آموزشی را اصلاح کردیم و همچنین در 73 ماده طرح حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی؛ اقدامی موثر برای حمایت از بنیان خانواده

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی؛ اقدامی موثر برای حمایت از بنیان خانواده