مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-25اقتصادي

بودجه 1402 و جوانان؛ هزینه کرد بخشی از «مالیات» برای ازدواج و اشتغال


مطابق با لایحه بودجه 1402، دولت مکلف است بخشی از منابع درآمدی خود در حوزه مالیات های دریافتی را به «ازدواج» و «اشتغال جوانان» اختصاص دهد.

- بودجه 1402 و جوانان؛ هزینه کرد بخشی از مالیات برای ازدواج و اشتغال مطابق با لایحه بودجه 1402، دولت مکلف است بخشی از منابع درآمدی خود در حوزه مالیات های دریافتی را به ازدواج و اشتغال جوانان اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطابق با ماده 73 قانون برنامه ششم توسعه از ابتدای اجرای این برنامه، تولید و واردات انواع سیگار و محصولات دخانی علاوه بر مالیات و عوارض موضوع قانون مالیاتهای مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، مشمول مالیات های دیگری نیز می شود.

همچنین 100 درصد درآمدهای حاصل از اجرای آن نیز طی ردیف هایی که در بودجه های سنواتی مشخص می شود؛ در اختیار وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و بهداشت قرار می گیرد.

از سوی دیگر ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه دولت را مکلف می کند که 0.

27 درصد از کل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساختهای ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 و جوانان؛ هزینه کرد بخشی از «مالیات» برای ازدواج و اشتغال

بودجه 1402 و جوانان؛ هزینه کرد بخشی از «مالیات» برای ازدواج و اشتغال