مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-25سياسي

استفاده از ظرفیت مردم و نخبگان برای حل مشکلات


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه باید زمینه برای مشارکت مردم در جامعه به عنوان یک سرمایه اجتماعی فراهم شود، گفت: - دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سید علی مهاجر امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از سیاست های دولت گسترش فعالیت تشکل های مردمی و غیر دولتی است که در این راستا گام های موثری نیز برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امید می رود تشکل ها مردمی با توجه به ظرفیت های بالای خود در راستای رشد و توسعه استان نقش موثری ایفا کنند، ابراز داشت: به طور قطع کسی که درگیر مسئله ای است بهتر می تواند به حل آن موضوع کمک کند تا فردی که در سیستم اداری و خارج از مسئله قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد، نشست های این چنینی موجب ایجاد یک میانبر جهادی برای حل مشکلات شود و ابراز داشت: طبق قانون دولت باید کوچک شده و از ظرفیت مردم بیشتر استفاده شود، نشست بی واسطه با مردم و جامعه نخبگانی به همین منظور شکل گرفته است که مطمئنا موجب تحرک مسئولان در جهت رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت فکری نخبگان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مردم و نخبگان برای حل مشکلات

استفاده از ظرفیت مردم و نخبگان برای حل مشکلات