مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-25سياسي

15 هزار نفر در دهستان مهبان نیکشهر چشم انتظار 147 کیلومتر آسفالت راه خاکی


شماری از مردم دهستان مهبان از توابع بخش مرکزی نیکشهر از دولت آیت الله رییسی و وزیر راه دولت سیزدهم درخواست کردند 147 کیلومتر راه خاکی، رودخانه ای و کوهستانی را برای تردد بهتر و سهولت در جابجایی کالا و مسافر و محصولات کشاورزی بیش از 15 هزار نفر را بعد از گذشت چندین سال آسفالت کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شماری از مردم دهستان مهبان از توابع بخش مرکزی نیکشهر از دولت آیت الله رییسی و وزیر راه دولت سیزدهم درخواست کردند 147 کیلومتر راه خاکی، رودخانه ای و کوهستانی را برای تردد بهتر و سهولت در جابجایی کالا و مسافر و محصولات کشاورزی بیش از 15 هزار نفر را بعد از گذشت چندین سال آسفالت کنند.

اعضای شورای اسلامی، دهیاران و معتمدان ساکن در دهستان مهبان نیکشهر اعلام کردند 74 کیلومتر راه در محدوده نکهچ و گرگان، حدود 40 کیلومتر در منطقه داروکان است و همچنین با اتصال داروکان به گرگان و منطقه آهوران و سایر محورهای موصلاتی این محدوده، مجموعا 147 کیلومتر راه خاکی و نیازمند آسفالت و بازگشایی هستند، لذا باید دولت سیزدهم برای این مردم اقدامات لازم را انجام دهد، چون راه محور توسعه و آبادانی هر منطقه ای است.

حاجی پیری بلوچ یوسفی یکی از معتمدان روستای رونگ نیکشهر به خبرنگار ایسنا گفت: روکش آسفالت از دو راهی نیکشهر قصرقند به طرف دهستان مهبان تا متسنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار نفر در دهستان مهبان نیکشهر چشم انتظار 147 کیلومتر آسفالت راه خاکی

15 هزار نفر در دهستان مهبان نیکشهر چشم انتظار 147 کیلومتر آسفالت راه خاکی