مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-25سياسي

اراضی و املاک اوقافی شهر خاکعلی سنددار می شوند


فرماندار آبیک از سنددار شدن اراضی و املاک اوقافی شهر خاکعلی از شهرهای این شهرستان خبر داد و بر لزوم همکاری مردم این شهر برای تحقق هر چه سریع تر این مهم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان، گام های خوبی برای رفع اوقافی بودن زمین ها و املاک شهر خاکعلی از شهرهای شهرستان آبیک برداشته شده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار و تصمیمات خوبی اخذ شده است.

برای اطلاع از آخرین وضعیت رفع مشکل اوقافی بودن اراضی و املاک شهر خاکعلی، موضوع را از فرماندار شهرستان آبیک پیگیری کردیم.

حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: 886 هکتار از اراضی شهر خاکعلی وقفی است و سال هاست مردم با این مشکل مواجه هستند و در واقع ملکیت سه دانگ سه دانگ است و مردم فاقد سند بوده و بلاتکلیف هستند.

وی افزود: اراضی و املاک مردم شهر خاکعلی قولنامه ای بوده و به دلیل فاقد سند بودن، قیمت آنها پایین است که با اعطای سند رسمی و تک برگ، زمین ها و املاک ارزش افزوده پیدا می کند و مردم با اخذ سند می توانند اقدامات لازم و مورد نیاز را همچون دریافت وام، خرید و فروش، ضمانت کردن و.

انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: موضوع رفع اوقافی بودن اراضی و املاک شهر خاکعلی و سنددار کردن آنها در مراحل پایانی و نهایی شدن قرار دارد که مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی و املاک اوقافی شهر خاکعلی سنددار می شوند

اراضی و املاک اوقافی شهر خاکعلی سنددار می شوند