مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-25اجتماعي

تأمین اعتبار تملک خانه عطایی در اولویت/ ضرورت معرفی اماکن گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تأمین اعتبار تملک خانه عطایی در اولویت بوده و این خانه تاریخی ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده صبح امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اهر اظهار داشت: زیرساخت های گردشگری ایجاد شده در پارک جنگلی فندقلو، بر اثر تداخلات دستگاه های اجرایی در این محدوده؛ بدون کارآیی و بلاتکلیف مانده از این رو برای حل تداخلات در پارک جنگلی فندقلو از مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دعوت می کنیم تا تصمیم گیری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ایجاد غرفه ویژه شهرستان اهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی کشور در تهران خبر داد و افزود: برای شهرستان اهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی کشور غرفه ای تعیین شده تا ورنی اهر به نمایش گذاشته شود.

وی ضمن عذرخواهی از عدم تخصیص اعتبار برای تملک خانه عطایی از سوی وزارت میراث فرهنگی گفت: قرار بود سال گذشته برای تملک خانه عطایی از سوی وزارت میراث فرهنگی اعتبار 2 میلیارد تومانی تخصیص یابد ولی متأسفانه محقق نشد اما امسال باید اعتبار مضاعفی به دلیل افزایش بهای زمین و مسکن پیش بینی و اختصاص یابد تا بتوانیم فاز دوم خانه عطایی را تملک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار تملک خانه عطایی در اولویت/ ضرورت معرفی اماکن گردشگری

تأمین اعتبار تملک خانه عطایی در اولویت/ ضرورت معرفی اماکن گردشگری