مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-25اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن فرصتی مناسب برای اقشار با درآمد پایین


رییس اداره اجرای ساختمانهای دولتی و عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پرداخت تدریجی هزینه ساخت واحد آپارتمانی و تامین زمین رایگان در طرح نهضت ملی مسکن، - فرصت مناسبی برای خانه دار شدن اقشار با درآمد پایین را فراهم کرده است.

صابر مصورزاده سه شنبه شب طی جلسه ای در قم با اشاره به وجود سه نوع بافت در اراضی شهری قم از جمله بافت فرسوده مرکزی شهر قم، اراضی دولتی داخل و خارج از محدوده شهر و اراضی با مالکیت شخصی، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی سبد و سیاست های متنوعی برای تامین مسکن و تشویق مردم برای بازسازی و نوسازی شهری در این سه گونه بافت شهری در نظر گرفته است.

وی افزود: سیاست تشویقی دولت برای احیا و نوسازی در بافت فرسوده شهر قم، اعطای تسهیلات بانکی با کارمزد مناسب و بازآفرینی محلات قدیمی شهر قم با اجرای طرح های عمرانی است.

مصور زاده تصریح کرد: در این راستا با همراهی و همکاری بانک های عامل و شهرداری قم فعالیت های نسبتا خوبی در بافت فرسوده شهر قم انجام شده ولی کافی نیست و باید با ارائه مشوق های کارساز و انگیزشی، به بافت مرکزی شهر قم و احیای آن توجه ویژه ای شود.

وی گفت: بخش دوم سیاست گذاری راه و شهرسازی استان قم تامین مسکن برای اقشار کم درآمد است که عموماً این طرح ها به دلیل نیاز به تامین زمین مناسب و رایگان در اراضی دولتی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن فرصتی مناسب برای اقشار با درآمد پایین

طرح نهضت ملی مسکن فرصتی مناسب برای اقشار با درآمد پایین