مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-25سياسي

جاسوس اعدام شده انگلیس در کدام رسانه ها لانه کرده بود؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یادداشت ها، سخنرانی ها و مصاحبه های علیرضا اکبری، یکی از مهم ترین نفوذی های سرویس جاسوسی انگلیس در ایران که اخیرا اعدام شد، - جاسوس اعدام شده انگلیس در کدام رسانه ها لانه کرده بود؟! ضربه هولناک وزارت اطلاعات به سرویس جاسوسی انگلیس (SIS) و دستگیری علیرضا اکبری، حیرت صاحب نظران امور اطلاعاتی را در پی داشت.

حال این پرسش در میان است که این عنصر با کدام رسانه ها فعالیت داشته است؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یادداشت ها، سخنرانی ها و مصاحبه های علیرضا اکبری، یکی از مهم ترین نفوذی های سرویس جاسوسی انگلیس در ایران که اخیرا اعدام شد، به وضوح بیانگر تعلق و حمایت آشکار وی از خسارت محض برجام، تسلیم شدن در برابر نظام سلطه و خودتحریمی FATF است.

تئوریزه کردن تسلیم در برابر نظام سلطه توسط جاسوس روباه پیر او 9 مهر 97 در مطلبی که خبر آنلاین ـ وابسته به چند تن از مدیران دولت روحانی ـ از وی منتشر کرده، نه تنها الحاق به FATF بلکه تسلیم در برابر آمریکا را آشکارا تئوریزه کرده و آورده است: در مورد FATF، عدم اجرای مقررات یعنی بیرون کردن کشور از چرخه همه مقررات و تسهیلات و زیرساخت های نقل و انتقال مالی و پولی، یا تحریم گسترده بانکی و پولی!.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوس اعدام شده انگلیس در کدام رسانه ها لانه کرده بود؟!

جاسوس اعدام شده انگلیس در کدام رسانه ها لانه کرده بود؟!