مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-25اقتصادي

ایجاد دومین ناحیه صنعتی مبل در آق قلا/ رفع چالش آب بخش «وشمگیر»


فرماندار آق قلا از راه اندازی دومین ناحیه صنعتی مبل در شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: این ناحیه صنعتی با الگوگیری از ناحیه صنعتی عطاآباد و در روستای «چن سولی» راه اندازی می شود.

- ایجاد دومین ناحیه صنعتی مبل در آق قلا/ رفع چالش آب بخش وشمگیر ایسنا/گلستان فرماندار آق قلا از راه اندازی دومین ناحیه صنعتی مبل در شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: این ناحیه صنعتی با الگوگیری از ناحیه صنعتی عطاآباد و در روستای چن سولی راه اندازی می شود.

سلیمان هاشمی امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 123 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 441 میلیارد و 27 میلیون تومان در شهرستان آق قلا افتتاح و کلنگ زنی می شود که 88 پروژه عمرانی با اعتبار 266 و 250 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی از افتتاح 35 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 174 میلیارد و 776 میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در آق قلا خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح ها برای 188 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار آق قلا با بیان اینکه لایروبی و علاج بخشی سد وشمگیر به طور جدی در آق قلا در حال پیگیری است، تصریح کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به طور ویژه در دستور کار ما قرار گرفت که در همین راستا از 13 واحد راکد و نیمه فعال شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دومین ناحیه صنعتی مبل در آق قلا/ رفع چالش آب بخش «وشمگیر»

ایجاد دومین ناحیه صنعتی مبل در آق قلا/ رفع چالش آب بخش «وشمگیر»