مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-25سياسي

دستور فرماندار شاهرود برای حمایت از گروه های جهادی


فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در شهرستان شاهرود و حمایت از آن ها طبق ابلاغ ریاست جمهوری گفت: همه دستگاه های اجرایی از گروه های جهادی حمایت و پشتیبانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه با برگزاری یوم الله 13 آبان و دهه بصیرت و مقاومت رسوب اتفاقات اخیر هم کمرنگ شد، اظهار کرد: مشارکت مردم در این مناسبت ها عالی بود و لازم است برای دهه مبارک فجر نیز با برنامه ریزی هدفمند در راستای مأموریت ها و مسؤولیت ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در شهرستان شاهرود و حمایت از آن ها طبق ابلاغ ریاست جمهوری گفت: باید همه دستگاه های اجرایی با همگرایی و وحدت بیشتر در راستای ارائه خدمات باکیفیت به مردم، گروه های جهادی را حمایت و پشتیبانی کنند.

رییس قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم حمایت دستگاه های اجرایی از گروه های جهادی، خواستار توجه بیشتر به خدمت رسانی به مناطق محروم شد.

جلالی به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: مسؤولان کمیته ها با برنامه ریزی و تشکیل جلسات منظم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرماندار شاهرود برای حمایت از گروه های جهادی

دستور فرماندار شاهرود برای حمایت از گروه های جهادی