مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-25بين الملل

شهادت 3 کودک یمنی در حمله ائتلاف سعودی در الحدیده


حملات هوایی ائتلاف سعودی در روستای الشرجه در الحدیده منجر به جنایت جدید و شهادت سه کودک یمینی و زخمی شدن شش تن دیگر شد که در میان آنها یک کودک هم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المیادین، مرکز حقوق و توسعه عین انسانیت در صنعا روز سه شنبه اعلام کرد، در پی حمله هواپیماهای جاسوسی ائتلاف سعودی به روستای الشرجه در شهرستان الجراحی در الحدیده سه کودک شهید و شش تن زخمی شدند که در بین شان یک کودک هم است و اکثر آنها حالشان وخیم است.

این مرکز این جنایت برنامه ریزی شده و وحشتناک را محکوم کرد و گفت این جنایت طبق طبقه قانون انسانی جهانی در سطح جرایم جنگی است.

این مرکز خواستار تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات در خصوص بررسی جنایت ارتکابی کشورهای متخاصم و شبه نظامیان وابسته به آنها در خصوص جرایم در حق غیرنظامیان بی گناه در مناطق شهرستان های مرزی صعده شد.

این مرکز همچنین سکوت جامعه جهانی و نهادهای بین المللی در راس آن سازمان ملل را محکوم کرد که در قبال جنایات کشورهای متخاصم و مزدورانشان در حق یمنی ها دست روی دست گذاشته و سکوت اختیار کرده اند.

پیش تر مرکز حقوق و توسعه عین انسانیت در صنعا گزارشی در خصوص مستند سازی جرایم جنگی آمریکا و سعودی ها طی 2800 روز حمله علیه یمن ارائه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 3 کودک یمنی در حمله ائتلاف سعودی در الحدیده

شهادت 3 کودک یمنی در حمله ائتلاف سعودی در الحدیده