مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-25سياسي

تقویت فعالیت های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از تقویت فعالیت های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا مطاف صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ها در بوشهر اظهار داشت: این گردهمایی به منظور بررسی عملکرد یک ساله ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم به تعهدات ابلاغی ستاد کشور در راستای جذب هدایا و نذورات مردمی و پشتیبانی از پروژه های در دست اجرا در عتبات عالیات موفقیت را داشته باشیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: هدف ما فقط خدمتگزاری به اهل بیت و سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است و تلاش می کنیم اقداماتی انجام دهیم که در شأن مقام و منزلت اهل بیت (ع) باشد.

مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز در این نشست گفت: اکنون که فرصت حضور در کنار شما خادمین اهل بیت فراهم شده، باید قدردان این نعمت باشیم و به خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افتخار کنیم.

حجت الاسلام گرکانی افزود: هر کس با کوچک ترین توان و دارایی خود اعم از زبان، قلم، قدم، مال و… می تواند برای جمع آوری نذورات مردمی و مشارکت در دیگر اقدامات ستاد نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فعالیت های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر

تقویت فعالیت های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر