مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-25بين الملل

تحریم ها مانع دستیابی و به روزرسانی ناوگان امدادی هلال احمر شد


سند اثرات مخرب تحریم های ظالمانه آمریکا بر کمک رسانی بشردوستانه به مردم حادثه دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال احمر ایران در بیروت تشریح شد.

- رییس جمعیت هلال احمر در نشست رهبران جمعیت های ملی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، سند اثرات مخرب تحریم های ظالمانه آمریکا بر کمک رسانی بشردوستانه به مردم حادثه دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال احمر ایران در بیروت تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در جریان برگزاری نشست مشورتی رؤسای جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (مِنا) که با حضور سران 12 جمعیت ملی در بیروت در حال برگزاری است، گفت: جمعیت هلال احمر ایران بزرگترین سازمان بشردوستانه در ایران است که به عنوان معین دولت، مسئولیت پاسخگویی به حوادث و سوانح داخلی را برعهده دارد و تنها سازمان ایرانی است که موظف به ارسال کمک و اعزام عوامل امدادی و درمانی به سایر کشورها است.

رییس جمعیت هلال احمر در ادامه توضیح داد: متأسفانه شاهد هستیم که تحریم های ظالمانه بر فعالیت های بشردوستانه هلال احمر تأثیر گذاشته و مانع از انجام بهینه و مؤثر وظایف و تعهدات جمعیت در سطح داخلی و بین المللی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها مانع دستیابی و به روزرسانی ناوگان امدادی هلال احمر شد

تحریم ها مانع دستیابی و به روزرسانی ناوگان امدادی هلال احمر شد