مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:352023-01-25ورزشي

پایان تحقیرآمیز آث میلان مقابل لاتزیو در نیم فصل


میلان از 14 دی که سالرنیتانا را شکست داد دیگر رنگ پیروزی را ندیده و در پنج بازی اش در تمامی رقابت ها متحمل سه شکست شده و دو تساوی داشته است - پرونده نیم فصل نخست رقابت های سری A ایتالیا، شب گذشته (سه شنبه) با ثبت سنگین ترین شکست فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها یعنی میلان بسته شد.

میلانی ها که در آخرین بازی هفته نوزدهم میهمان لاتزیو بودند، این بازی را با نتیجه چهار بر صفر به میزبان پایتخت نشین خود باختند تا سریال ناکامی های شان همچنان ادامه داشته باشد.

سرگیی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه 4، ماتیا زاکاینی در دقیقه 38، لوییز آلبرتو در دقیقه 67 (پنالتی) و فلیپه اندرسون در دقیقه 75 گل های لاتزیو را در این بازی به ثمر رساندند تا سومین باخت میلان در این فصل سری A ثبت شود.

میلان از 14 دی که سالرنیتانا را شکست داد دیگر رنگ پیروزی را ندیده و در پنج بازی اش در تمامی رقابت ها متحمل سه شکست شده و دو تساوی داشته است که این شامل حذف شان از کوپا ایتالیا با شکست خانگی برابر تورینو و باخت سنگین برابر اینتر در دربی سوپرجام ایتالیا می شود.

میلانی که با کسب پیروزی می توانست فاصله اش را با ناپولی صدرنشین به 9 امتیاز کاهش دهد، حالا نیم فصل نخست را با 11 امتیاز اختلاف با صدر به پایان می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تحقیرآمیز آث میلان مقابل لاتزیو در نیم فصل

پایان تحقیرآمیز آث میلان مقابل لاتزیو در نیم فصل