مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 01:452023-01-24سياسي

بی ثباتی و شرایط ملتهب بازار، کمر تولید کنندگان دام و طیور را خم کرده است


بی ثباتی و شرایط ملتهب بازار که هم کمر تولید کنندگان دام و طیور را خم کرده و هم اقشار ضعیف جامعه را با مشکلات جدی مواجه نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 4 بهمن ماه) خود ضمن محکوم کردن اقدام مداخله جویانه پارلمان اروپا در امور داخلی کشورمان و تصویب سفارشی طرحی که فاقد هرگونه وجاهت قانونی است اظهار داشت: مطمئنا این چیزی جز امضای شکست مفتضحانه شما در مواجهه با ملت ایران نیست قطعا سپاه عزیز مقتدرتر از همیشه در خدمت آرمان های بلند انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران خواهد بود.

وی افزود: آقای رییس جمهور! یکی از مهم ترین وزارتخانه های دولت شما که مستقیما با سفره مردم و قشر متوسط و ضعیف جامعه در ارتباط است وزارت جهاد کشاورزی بود؛ آیا از آنچه در این وزارتخانه می گذرد خبر دارید؟ اطلاع دارید این وزارتخانه هیچ برنامه قابل قبولی برای حل مشکلات قشر زحمت کش کشاورز ندارد، خبر دارید وعده های داده شده در روز رای اعتماد در خانه ملت پیگیری و عملیاتی نمی شود؟ آیا می دانید در خصوص کشت قراردادی هیچ اقدام موثری انجام نشده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: خبر دارید در خصوص موضوع مهم الگوی کشت که یکی از اساسی ترین موضوعات و وظایف وزارت جهاد کشاورزی است، عملا کار اساسی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثباتی و شرایط ملتهب بازار، کمر تولید کنندگان دام و طیور را خم کرده است

بی ثباتی و شرایط ملتهب بازار، کمر تولید کنندگان دام و طیور را خم کرده است