مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 00:252023-01-24فرهنگي

آرزوهای بربادرفته حبیب و جواد یساری/ گوشی که تفاوت شجریان و تتلو را نمی فهمد


دستیار ویژه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور می گوید که می خواهند با تدوین بیانیه راهبردی موسیقی، دوراهی های این حوزه را برطرف کنند و مانع برخوردهای سلیقه ای و کج سلیقگی ها شوند؛ - دستیار ویژه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور می گوید که می خواهند با تدوین بیانیه راهبردی موسیقی، دوراهی های این حوزه را برطرف کنند و مانع برخوردهای سلیقه ای و کج سلیقگی ها شوند؛ چراکه مثلا در حوزه موسیقی رَپ یک جا با آن موافق هستند و مجوز می دهند و یک جا رد می کنند.

بالاخره باید مشخص شود که تکلیف چیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دولت دوازدهم قرار بود سندی با عنوان سند ملی موسیقی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شود و بعدا به تصویب برسد اما از آخرین باری که در سال 99 رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که تدوین سند تکمیل شده، هنوز خبری از تصویب آن نیست.

حال با وجود آن که سند ملّی موسیقی هنوز تکلیف مشخصی ندارد، خبر آمد که یک بیانیه راهبردی در حوزه موسیقی در حال بررسی و تصویب در شورای فرهنگ عمومی کشور است.

اولین سوالی که پس از اعلام خبر درباره بیانیه راهبردی موسیقی به ذهن متبادر می شود این است که آیا این همان سند ملی موسیقی است؟ و اگر نیست چه تفاوتی با آن دارد؟ کاربرد و اهداف این سند هم جزو نکاتی است که درباره این بیانیه پرسش برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای بربادرفته حبیب و جواد یساری/ گوشی که تفاوت شجریان و تتلو را نمی فهمد

آرزوهای بربادرفته حبیب و جواد یساری/ گوشی که تفاوت شجریان و تتلو را نمی فهمد