مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 22:502023-01-24اجتماعي

نصب 20 کیلومتر نیوجرسی در راه های دسترسی شهرستان ایلام


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام گفت: 20 کیلومتر حفاظ بتنی در راه های دسترسی این شهرستان طی سال جاری نصب شده است.

- کامران بختیاری رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از نصب 20 کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در راه های دسترسی این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: همچنین  راه های  شهرستان  ایلام در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک  کشور محسوب می شود و  این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام ادامه داد: امسال و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از 20 کیلومتر حفاظ بتنی در راه های دسترسی شهرستان ایلام نصب شده است.

بختیاری تاکید کرد: امسال 2 هزار مترمکعب پاکسازی و ریزش برداری راه ها، تنظیم بستر پنج دستگاه پل بزرگ، 70 کیلومتر شانه سازی ، اصلاح قنو و غلتک کوبی راه های روستایی انجام شده است.

وی به  دیگر اقدامات این اداره در سال جاری  اشاره کرد و گفت: انجام تهیه و نصب تابلوهای فسفری به میزان 35 متر مربع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 20 کیلومتر نیوجرسی در راه های دسترسی شهرستان ایلام

نصب 20 کیلومتر نیوجرسی در راه های دسترسی شهرستان ایلام