مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 22:052023-01-24سياسي

اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است


استاندار سمنان بابیان اینکه به دنبال توسعه و ارتقا سطح زندگی در روستاهای استان هستیم، گفت: اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در دیدار با مردم روستای جوین و عبدالله آباد شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است، ابراز داشت: گازرسانی، نصب دکل مخابرات و تقویت اینترنت و اقدامات میراث فرهنگی گردشگری، معادن، بهبود خط انتقال آب شرب، مسکن و بند خاکی و آبخیزداری مهمترین موضوعاتی که در صورت تحقق می تواند روستاها را از بن بست خارج و در آنها رونق اقتصادی ایجاد کند.

وی ضمن بیان اینکه برخی از طرح های حوزه های مطروحه در دست اقدام قرار دارند، افزود: مشکلات و چالش های موجود توسط دهیاری و شوراها به استانداری انعکاس یافته و همه این موارد پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون از 285 روستای سطح استان بازدید به عمل آمده است، ابراز داشت: ماحصل این دیدارها تصویب بیش از 500 مصوبه بود که بیش از 84 درصد این مصوبات تا امروز اجرایی شده است لذا این اطمینان را به مردم روستاها می دهیم که محرومیت زدایی روستاها با انجام اقدامات بنیادین در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است

اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است