مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-24حوادث

برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر و سرقت های مسلحانه در لرستان


رییس کل دادگستری لرستان بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر، آدم ربایی، اختلاس، ارتشاء و سرقت های مسلحانه در استان تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر، آدم ربایی، اختلاس، ارتشاء و سرقت های مسلحانه در استان تاکید کرد.

محمد رزم امروز چهارم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه های عمومی و انقلاب خرم آباد، اظهار کرد: ماه رجب یکی از پرفضیلت ترین ماه های سال بوده و در حدیث قدسی نیز آمده که ماه رجب ریسمان و واسطه بین خدا و مخلوقین است.

وی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی و اجرایی هر یک مکلف به تبیین و تشریح دستاوردهای نظام هستند، افزود: هرکدام از دستگاه ها و مسئولین مکلف به انجام جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بوده و برنامه های خلاقانه با محوریت تبیین انجام و نوجوان و جوانان را با مبانی نظام آشناتر کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی برای جنبش های بیداری اسلامی است رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه نهال انقلاب بارور و تنومند بوده و خون شهدا این نهال را آبیاری کرده است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی برای منطقه خاورمیانه و جنبش های بیداری اسلامی و پشتوانه ای برای این جنبش های آزادی بخش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر و سرقت های مسلحانه در لرستان

برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر و سرقت های مسلحانه در لرستان