مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:152023-01-24سياسي

مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در لرستان


رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با مخلان نظم و امنیت از اولویت های مهم دستگاه قضایی در لرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با تاکید بر اجرای دقیق سیاست های محوری و راهبردی قوه قضاییه، اظهار داشت: قضاوت عادلانه در دستگاه قضایی استان، تکریم ارباب رجوع، مردم داری، رعایت شأن و کرامت انسانی، رعایت حقوق شهروندی، اجرای دقیق و به موقع برنامه های عملیاتی و… از جمله این سیاست های محوری است.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت دادرسی و ابلاغ الکترونیک، عنوان کرد: کاهش پرونده های جریانی و موجودی در دستگاه قضا، افزایش مختومه شدن پرونده ها و تلاش برای مختومه کردن پرونده های مسن از دیگر ضرورت ها در استان است.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه پرونده هایی که بیش از یک سال از تشکیل آنها می گذرد باید تعیین تکلیف و مختومه شوند، تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی از دیگر سیاست های دستگاه قضایی در استان به شمار می رود.

رزم در ادامه با اشاره به سیاست گذاری و برنامه ریزی کیفری استان که 40 جرم را به عنوان جرایم خاص در استان شناسی شده است، عنوان کرد: برخورد با جرایم خاص از جمله قتل های عمدی، شناسایی و دستگیری قاتلین فراری، مبارزه جدی با اراذل و اوباش، مبارزه جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در لرستان

مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در لرستان