مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-24سياسي

سبحان بخشی با کسب 6رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد


پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با بررسی برنامه های سبحان بخشی داوطلبان تصدی شهرداری ساری همراه بود که این عضو شورای شهر با کسب 3 رای موافق و 6 رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات شورا با بررسی برنامه های برخی از داوطلبان تصدی شهرداری ساری که دو نفر از آنها از اعضای شورای شهر ساری هستند به پایان رسید.

پرویز شعبانی در ابتدای این جلسه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: فرارسیدن ماه بهمن حال و هوای اوج گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 را در یادها زنده می کند.

وی افزود: درخصوص انتخاب شهردار ساری فراخوان دادیم تا امکان بررسی برنامه ها و دیدگاه های کسانی که واجد شرایط ذکر شده در ماده 3 آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهرداری مصوب 97/9/25 هیات وزیران می باشند؛ فراهم شود.

شعبانی همچنین تصریح کرد: شورای شهر برای انتخاب شهردار و ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات رسانی نه تنها بی تفاوت نیست بلکه بیش از همه دغدغه دارد.

رییس شورای شهر ساری با بیان اینکه رویکرد جذب حداکثری نظر نخبگان و مشارکت نخبگان را برای انتخاب شهردار ساری در دستور کار قرار داده ایم، عنوان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبحان بخشی با کسب 6رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد

سبحان بخشی با کسب 6رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد