مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-24سياسي

برگزاری مرحله نهایی مسابقات معارفی قرآن کریم با رقابت 74نفر در قم


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مرحله نهایی مسابقات معارفی قرآن کریم با رقابت 74نفر از راه یافتگان مرحله پایانی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری ظهر سه شنبه در نشست خبری برگزاری مرحله کشوری مسابقات معارفی قرآن کریم که به میزبانی استان قم برگزار می شود اظهار داشت: در این مسابقات به موضوع مفاهیم و محتوا برای نخستین بار توجه شده که این امر رویکرد بسیار مناسبی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: در صورتی که قم میزبانی مناسبی از این مسابقات داشته باشد، دبیرخانه دائمی مسابقات معارفی قرآن کریم در قم راه اندازی می شود و برگزاری مسابقات بین المللی معارفی از جمله برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خواهد بود.

حجت الاسلام اسکندری افزود: استان قم نقش مؤثر و سهم بسزایی در توسعه معارف قرآن کریم و همچنین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شده که با این وجود استقبال مناسبی در استان های مختلف از آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسابقات معارفی قرآن کریم در سطوح منطقه ای، شهرستانی و استانی برگزار شده اظهار داشت: تعداد 74 نفر از داوطلبان، شامل 37 نفر از بانوان و 37 نفر از برادران به مرحله کشوری این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله نهایی مسابقات معارفی قرآن کریم با رقابت 74نفر در قم

برگزاری مرحله نهایی مسابقات معارفی قرآن کریم با رقابت 74نفر در قم