مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-24ورزشي

300 دانش آموز ایلامی در مسابقات ورزشی دانش آموزان شرکت می کنند


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیش از 300 نفر از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان در مسابقات ورزشی شرکت می کنند.

- سعدالله پورمیرزا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به برنامه فدراسیون ورزش دانش آموزی، مسابقات کشوری دوره دوم متوسطه دختران و پسران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا استان ایلام جهت شرکت دانش آموزان در این مسابقات در حال برگزاری اردوهای انتخابی در پنج رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، دوومیدانی و بسکتبال در دو گروه دختران و پسران است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان ادامه داد: طی روز شنبه و یکشنبه در ورزشگاه عدالت شهر ایلام انتخابی رشته فوتبال و دو و میدانی پسران برگزار شد.

وی یادآور شد: این اردوها با شرکت بیش از 300 نفر از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان شروع شده و بیش از 100 نفر از منتخبین برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

پورمیرزا تصریح کرد: این مسابقات با همکاری هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در خانه بسکتبال، والیبال و ورزشگاه عدالت در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دانش آموز ایلامی در مسابقات ورزشی دانش آموزان شرکت می کنند

300 دانش آموز ایلامی در مسابقات ورزشی دانش آموزان شرکت می کنند