مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-24اقتصادي

تقویت تولیدات صادرات محور در استان اردبیل ضروری است


استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت صادرات و ظرفیت مرزی مناسب استان، تقویت تولیدات صادرات محور در استان اردبیل را ضروری دانست و گفت: باید رفع نیازمندی های حوزه صادرات از جمله معافیت های مالیاتی و معافیت ارزی صادرکنندگان پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مرزی بودن و تأثیر صادرات در آینده اقتصادی استان اردبیل، تقویت تولیدات صادرات محور در استان ضروری است.

وی افزود: در همین راستا باید رفع نیازمندی های حوزه صادرات از جمله معافیت های مالیاتی و معافیت ارزی صادرکنندگان پیگیری شود و همچنین توجه به استقرار شرکت های مدیریت صادرات در شهرک های صنعتی هم لازم است که در صورت آمادگی افراد دارای شرایط مورد نیاز، اخذ مجوز برای فعالیت آن ها پیگیری خواهد شد.

اهمیت معرفی قابلیت های صادراتی در رویداد اردبیل 2023 استاندار اردبیل تصریح کرد: معرفی قابلیت های اقتصادی و صادراتی در جریان برگزاری رویداد گردشگری 2023 در استان اردبیل مورد تأکید بوده و در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی ها و قابلیت ها در داخل و کشورهای عضو اکو نیز لازم است برنامه ریزی های مورد نیاز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تولیدات صادرات محور در استان اردبیل ضروری است

تقویت تولیدات صادرات محور در استان اردبیل ضروری است