مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-24اجتماعي

تراکم بالای دانش آموزی، کمبود فضای آموزشی


شهرستان اصلاندوز از کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی در کلاس های درس به شدت رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز عصر سه شنبه با اشاره به تراکم بالای دانش آموزی در کلاس های درس و کمبود فضای آموزشی اظهار کرد: سالانه 600 نفر به تعداد دانش آموزان منطقه اصلاندوز افزوده می شود و ما با کاهش فضای آموزشی روبه رو هستیم.

احمد فداکار تصریح کرد: بسیاری از مدارس این شهرستان 2 شیفته و با تراکم بالای 30 نفر مدیریت می شوند و اگر ساخت و ساز مناسب و اورژانسی را با هدف توسعه فضاهای آموزشی شاهد نباشیم، در سال های آینده امکان سه شیفته شدن فضای آموزشی در این شهرستان وجود دارد.

وی گفت: در جلسات مختلف کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی را در مدارس این شهرستان بازگو کردیم و انتظار داریم تا بحران کمبود فضای آموزشی در اصلاندوز که خطری جدی است، از سوی مسئولان امر جدی تر گرفته شده و برای گره گشایی از این مشکل گام های مؤثری برداشته شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز افزود: ما دغدغه معلمان، مدیران و اولیای دانش آموزان را در این کمبود فضای آموزشی به خوبی درک می کنیم و تمام تلاش ما بر این است تا مدارس احداثی را هر چه سریع تر به بهره برداری رسانده و با کمک گرفتن از ظرفیت خیرین، به ساخت فضاهای آموزشی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم بالای دانش آموزی، کمبود فضای آموزشی

تراکم بالای دانش آموزی، کمبود فضای آموزشی