مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-24اقتصادي

زارعین گرمی از بی توجهی صندوق بیمه گله مند هستند


با گذشت چند ماه از پایان سال زراعی گذشته هنوز مطالبات کشاورزان خسارت دیده گرمی از محل صندوق بیمه کشاورزی پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زارعین شهرستان گرمی در حالی از پرداخت نشدن مطالبات به حق خود از سوی صندوق سخن به میان می آورند که پرداختی آنها به حساب بیمه نقد و در موعد مقرر بوده است.

فرماندار گرمی با حضور در جمع کشاورزان و زارعین گله مند از وضعیت نابسامان صندوق بیمه محصولات کشاورزی و شرایط نامطلوب حمایت از فعالان این عرصه اظهار کرد: ما از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیر پرداخت این مطالبات هستیم و امیدواریم در کوتاه ترین زمان این پرداختی ها انجام شود.

حسین مولایی تصریح کرد: در شهرستان گرمی 66 هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد که 61 هزار هکتار آن به زیر کشت محصولات رفته است.

وی گفت: 30 درصد این اراضی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند و در این شهرستان با همراهی نماینده صندوق بیمه، خسارت وارده به کشاورزان جمع بندی و به مسئولان ارائه شده است.

فرماندار گرمی افزود: تاکنون 60 درصد خسارت گندم کاران و 30 درصد خسارت جوکاران در منطقه پرداخت شده و مابقی نیز در نوبت پرداخت است.

مولایی با عذرخواهی از زارعین در تعویق پرداخت مطالبات خاطرنشان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید در سریع ترین زمان مطالبات به حق کشاورزان را پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعین گرمی از بی توجهی صندوق بیمه گله مند هستند

زارعین گرمی از بی توجهی صندوق بیمه گله مند هستند