مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-24حوادث

یک فوتی و 6 مصدوم در تصادف سرویس مدرسه نیشابور


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

- دکتر محمد شورورزی در گفت و گو با ایسنا در تشریح این حادثه افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید که سرویس مدرسه بوده فوت و 6 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: در حوالی ساعت 13 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در پی تماس مرکز اورژانس 115 مبنی بر تصادف خودرو پراید با دکل برق در روستای شهرآباد نیشابور که دانش آموز به همراه داشته، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر و بالگرد اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

شورورزی با بیان اینکه خودرو پراید در حال جابجایی دانش آموزان مدرسه بوده است، عنوان کرد: در این حادثه پنج دانش آموز، راننده خودرو و فرزند راننده که در خودرو بودند دچار آسیب شدند.

وی افزود: به علت وخامت حال مصدومین بالگرد اورژانس دو بار به محل حادثه اعزام و 6 مصدوم توسط بالگرد اورژانس و یک مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حکیم نیشابور اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: متأسفانه فرزند چهارساله راننده به دلیل شدت جراحات وارده به سر و علیرغم تلاش کادر درمانی، بعد از ظهر امروز در بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی و 6 مصدوم در تصادف سرویس مدرسه نیشابور

یک فوتی و 6 مصدوم در تصادف سرویس مدرسه نیشابور