مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-24سياسي

امیرعبداللهیان در الجزیره: پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد


پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی که روز یکشنبه در سایت الجزیره انگلیسی و پیش از برگزاری نشست شورای امور خارجی وزرای اتحادیه اروپا منتشر شد، نوشت: اروپا در نتیجه فضای امنیتی ایجـاد شده پس از بحـران اوکراین توجهی خارج از عرف و نامتناسب به تحولات اخیـر در ایـران کـه به بهانه درگذشت مهسا امینی آغـاز شده بـود، نشان داد.

همین فضـا باعث شد کـه اروپـایی ها به سمت موضع گیری های جانبدارانه و عجولانه و گزینه های غیرموجه مبتنی بـر سیل اطلاعات غلط، منطق معیوب و اخبار ساختگی حرکت کنند.

در محافل سیـاست خارجـی اروپـا صحبت هایی در خصوص احتمالِ تعیین سپاه پاسداران انقلاب اسـلامی به عنـوان یک سازمـان تروریستی جریان دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمانی که شهروندان اروپایی دسته دسته به عضویت گروه های تروریستی رنگارنگ می پیوستند و روانه غرب آسیا می شدند، به درخواست دو دولت عراق و سوریه، دست همکاری با آنها برای مبارزه با تروریسم را به گرمی فشرد و تا زمان شکست کامل داعش و پاکسازی این کشورها از وجود گروه های تروریستی در کنار آنها ماند! در صورتی کـه چنین سناریویی تحقق یابد، به مثابه یک بی درایتی امنیتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در الجزیره: پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد

امیرعبداللهیان در الجزیره: پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد