مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-24پزشكي

جذب 200 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعال شدن پروژه های درمانی نیمه تمام این دستگاه از جذب 200 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی 2 سال گذشته به دلیل پوشش واکسیناسیون سراسری برای مهار این ویروس به خوبی عمل شد اما در ادامه روند بروز پیک های جدید نیازمند توجه بیشتر به انجام واکسیناسیون در دزهای یادآور خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی احتمال بروز مجدد جدی کرونا در ماه های آینده وجود خواهد داشت، تصریح کرد: از تمام افرادی که از آخرین تزریق واکسن کرونا آنها تاکنون 6 ماه گذشته تقاضا می شود برای دریافت و تزریق دز یاد آورد اقدام کنند.

محمدی در ادامه به پروژه های افتتاحی در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی اشاره و عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده افتتاح 50 پروژه در استان کرمانشاه شامل پروژه های خانه بهداشت، مرکز بهداشت، ساختمان آموزشی، سالن جلسات و… طی دهه فجر را خواهیم داشت.

نیاز کرمانشاه به ساخت بیمارستان 540 تختخوابی وی با بیان اینکه در پی سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی برای پروژه های حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مصوب شده، خاطرنشان کرد: در این سفر به جز طرح بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 200 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه

جذب 200 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه