مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-24اقتصادي

شکرانه ایجاد 4 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با ایجاد 12 هزار شغل


در همین زمینه شامگاه امروز (سه شنبه) پالایشگاه تولید قیر در زاهدان در قالب چهار هزار طرح مذکور، با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای نفت و نیرو، - در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور در سیستان و بلوچستان انجام شد شکرانه ایجاد 4 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با ایجاد 12 هزار شغل در همین زمینه شامگاه امروز (سه شنبه) پالایشگاه تولید قیر در زاهدان در قالب چهار هزار طرح مذکور، با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای نفت و نیرو، مسئولان و نمایندگان استانی و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پالایشگاه تولید قیر در زاهدان قابلیت تولید انواع قیر و اشتغالزایی مستقیم 125 نفر دارد که با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی و ظرفیت تولید 80 هزار تن در سال با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ساخته شده است.

با افتتاح این پالایشگاه تولید قیر نیاز استان سیستان و بلوچستان به این محصول مهم برطرف و در اجرای پروژه های زیرساختی این استان تسریع می شود.

لازم به ذکر است بنیاد برکت در پانزده سال گذشته در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی 25 هزار طرح با ظرفیت اشتغالزایی 76 هزار و 300 نفر و با سرمایه گذاری 28 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکرانه ایجاد 4 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با ایجاد 12 هزار شغل

شکرانه ایجاد 4 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با ایجاد 12 هزار شغل