مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:402023-01-24فرهنگي

تاریخ سازی بازیگر آسیایی در جوایز اسکار


در پی معرفی نامزدهای اسکار، «میشل یئو» به نخستین بازیگر آسیایی در تاریخ 95 ساله جوایز اسکار تبدیل شد که در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن نامزد دریافت جایزه می شود.

- در پی معرفی نامزدهای اسکار، میشل یئو به نخستین بازیگر آسیایی در تاریخ 95 ساله جوایز اسکار تبدیل شد که در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن نامزد دریافت جایزه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر ، فهرست نامزدهای نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی اعلام شد که نامزدی میشل یئو تغییری بزرگ در تاریخ این جوایز سینمایی ایجاد کرد و توانست به نخستین بازیگر آسیایی تبدیل شود که در شاخه بهترین بازیگر زن جوایز اسکار نامزد کسب جایزه می شود.

او برای فیلم همه چیز همه جا به یکباره نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن اسکار 2023 شده است، فیلمی که با 11 نامزدی بیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص دهد.

میشل یئو چو کینگ یک هنرپیشه مالزیایی است که در دهه 1990 در فیلم های اکشن هنگ کنگ به شهرت رسید و بیشتر برای نقش هایش در فیلم برنده جایزه اسکار ببر خیزان، اژدهای پنهان ساخته آنگ لی در سال 2000 شناخته شده است.

یئو امسال برای بازی در فیلم همه چیز همه جا به یکباره ، بنده جایزه گلدن گلوب نیز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی بازیگر آسیایی در جوایز اسکار

تاریخ سازی بازیگر آسیایی در جوایز اسکار