مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-24سياسي

وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ های مراجع انتظامی استان فارس تعیین تکلیف می شود


با دستور قضایی و تهیه دستوالعمل مدون در راستای پیگیری حقوق عامه وسایل نقلیه توقیف شده در 78 پارکینگ مراجع انتظامی استان فارس تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعیین تکلیف وسایل نقلیه موجود در این پارکینگ ها در جهت لزوم حمایت از حقوق عامه در بحث اموال و مالکیت شهروندان و در اجرای ماده 215 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 و ماده 66 قانون اجرای احکام مدنی و اجرای بخشنامه های صادره از دادستان کل کشور انجام می پذیرد گفت: مقدمات اجرای این طرح با فرمانده فراجای استان فراهم شده است و فرایند اجرای مزایده آغاز شده است .

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان این مطلب که با اجرای این دستور العمل قریب به 46 هزار دستگاه موتور سیکلت و 16 هزار خودرو تعیین تکلیف خواهد شد تأکید کرد: مدت اجرای دستور العمل اجرایی تعیین تکلیف وسایل نقلیه تا پایان امسال می باشد و رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان نسبت به اجرای مفاد آن به نحو تعیین شده اقدام خواهند کرد.

  نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با بیان اینکه مزایده این وسایل نقلیه شامل کلیه موتور سیکلت های توقیفی فاقد دستور قضایی و پرونده قضایی  تا تاریخ 29 اسفند ماه 1399 می باشد گفت: مطابق مقررات پیش از این به مالک و متصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ های مراجع انتظامی استان فارس تعیین تکلیف می شود

وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ های مراجع انتظامی استان فارس تعیین تکلیف می شود