مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-24سياسي

پویش ملی پیشرفت گامی در عرصه جهاد تبیین


معاون امور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز معرفی پیشرفت های انقلاب اسلامی به نسل چهارم و پنجم انقلاب، موضوعی است که در راستای اجرای فرمانِ جهاد تبیین رهبر بزرگوار انقلاب، - ایسنا/قم معاون امور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز معرفی پیشرفت های انقلاب اسلامی به نسل چهارم و پنجم انقلاب، موضوعی است که در راستای اجرای فرمانِ "جهاد تبیین" رهبر بزرگوار انقلاب، واجبی فوری است.

حجت الاسلام حسنعلی خویینی معاون امور فرهنگی و آموزشیِ این نهاد گفت: همزمان با طلیعه ی فجر چهل و چهارم انقلاب اسلامی، پویش ملی پیشرفت با هدف جهاد تبیینِ پیشرفت های انجام شده انقلاب، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اهمیت جهاد تبیین و نشان دادن قوّت ها و پیشرفت ها، حضور حداکثری مردم را در صحنه های مختلف نظام، پشتیبان نظام اسلامی ارزیابی کرد و گفت: همه ی روستاییان عزیز، عشایر غیور، دامداران و کشاورزان گرامی می توانند در این پویش ملی شرکت کنند.

جانشین کمیته ی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور، با تاکید بر اینکه روستاییان عزیز لازم است جهت ارسال آثار هنری خود، به مقایسه ی وضعیت سال های گذشته با زمان حال بپردازند، افزود: افرادی که تمایل به شرکت در پویش ملی دارند می توانند با ارسال یک عکس از سال های قبل (ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی پیشرفت گامی در عرصه جهاد تبیین

پویش ملی پیشرفت گامی در عرصه جهاد تبیین