مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-24فرهنگي

ترکیب کامل نامزدهای جوایز اسکار 2023


در کمال شگفتی فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی های اینیشرین» هرکدام نه نامزدی دریافت کردند.

- نامزدهای نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار در شاخه های مختلف اعلام شد که فیلم همه چیز همه جا به یکباره با نامزدی در یازده شاخه، فیلم های جبهه غرب خبری نیست و بنشی های اینیشرین با نه نامزدی پیشتاز جوایز این دوره هستند و در میان نامزدها داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی هم برای فیلم باردو نامزد اسکار بهترین فیلمبرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نامزدهای نهایی نود و پنجمین دوره جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برای جوایز اسکار امروز طی مراسمی توسط ریز احمد و الیسیون ویلیامز بازیگران هالیوودی اعلام شدند.

در کمال شگفتی فیلم  همه چیز همه جا به یکباره با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در جبهه غرب خبری نیست و بنشی های اینیشرین هرکدام نه نامزدی دریافت کردند.

به جز داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی که برای فیلمبرداری باردو نامزد اسکار است، هیچ فیلم یا سینماگر ایرانی دیگری در هیچ بخشی نامزد اسکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب کامل نامزدهای جوایز اسکار 2023

ترکیب کامل نامزدهای جوایز اسکار 2023