مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-24سياسي

شاهد گشایش های خوبی به زودی در کشور خواهیم بود


معاون اول رییس جهمور با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: وضعیت کنونی استان باید بهبود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر ظهر امروز (سه شنبه) پس از بازدید از چاه نیمه های منطقه سیستان و برخی گلخانه های آسیب دیده کشاورزان از سرما، با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان زابل در نشستی با مدیران، نمایندگان و مسئولین این منطقه با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم برای پیشرفت کشور ریل گذاری جدیدی شده است، افزود: با وجود برخی هجمه ها و فشارهای دشمنان به زودی شاهد گشایش های خوبی در کشور خواهیم بود.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه مردم محور اصلی برنامه های توسعه دولت هستند، خاطرنشان کرد: بستر حضور و فعالیت مردم در پیشرفت کشور در این دولت فعال شده است و دولت بعنوان تسهیل گر در کنار مردم و بخش خصوصی برای توسعه همه جانبه کشور حضور خواهد داشت.

مخبر با اشاره به مشکلات کشور در زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم اظهار داشت: گام های بلندی در زمینه اشتغال و مسکن برداشته شده است و به رغم برخی کارشکنی ها، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در حوزه های مختلف کشور برنامه ریزی شده و در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد گشایش های خوبی به زودی در کشور خواهیم بود

شاهد گشایش های خوبی به زودی در کشور خواهیم بود