مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-24حوادث

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه/کشف 60 میلیارد ریال اموال مسروقه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام پنج باند سرقت در کرمانشاه و کشف اموال مسروقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با مجرمان و پیشگیری و کشف سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه به مدت 72 ساعت اجرا شد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح پنج باند سرقت خودرو و قطعات و محتویات آن، منزل و موبایل متشکل از 14 سارق و مالخر متلاشی و در مجموع بالغ بر 60 میلیارد ریال اموال مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص این باندها، گفت: یکی از این باندها، باند سرقت گوشی تلفن همراه بودند که 2 سارق به تناوب با کمک چهار دستگاه خودرو که سه دستگاه آن نیز مسروقه بود اقدام به قاپ زنی و موبایل قاپی می کردند.

جاویدان با اشاره به اعتراف 2 سارق به ارتکاب 135 فقره قاپ زنی، یادآوری کرد: از این باند 100 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و یک مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی 2 نفر که در استان های دیگر اقدام به سرقت موبایل کرده و پس از انتقال به کرمانشاه و پاک کردن شماره سریال آنها، اقدام به فروش این گوشی های تلفن همراه می کردند، دستگیر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه/کشف 60 میلیارد ریال اموال مسروقه

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه/کشف 60 میلیارد ریال اموال مسروقه