مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-24حوادث

گاز مونوکسید کربن در دامغان قربانی گرفت/ 2 مرد جان باختند


سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.

- پژمان قراییان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه صبح امروز سه شنبه یک مورد مسمومیت با گاز به تکنیسین های اورژانس دامغان گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی همراه دو آمبولانس به روستای آهوانو دامغان اعزام شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی ها حاکی از آن بود که متأسفانه این دو نفر مدتی پیش بر اثر استنشاق مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند، افزود: دو مرد 45 ساله بر اثر بی احتیاطی فوت شدند تا آمار این حوادث به پنج نفر برسد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه استفاده نارست از وسایل گرمایشی سالانه مرگ بسیاری از افراد را رقم می زند، ابراز داشت: یک زوج جوان و یک جوان 21 ساله دامغانی نیز چندی پیش به همین دلیل جان باختند.

قراییان اضافه کرد: از عموم مردم تقاضا داریم با توجه به اینکه مونوکسید کربن گازی بی رنگ و بدون بو است لذا به محض احساس خستگی و خواب آلودگی بیش از حد، سرگیجه یا حالت تهوع احساس کردند در و پنجره را باز، شیر گاز را قطع و با اورژانس و آتش نشانی تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز مونوکسید کربن در دامغان قربانی گرفت/ 2 مرد جان باختند

گاز مونوکسید کربن در دامغان قربانی گرفت/ 2 مرد جان باختند