مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-24پزشكي

حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه پزشکی استانبول


سی امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا «Expomed Eurasia 2023» به عنوان بزرگ ترین رویداد حوزه پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از 25 تا 27 اسفند ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می شود.

- سی امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا Expomed Eurasia 2023 به عنوان بزرگ ترین رویداد حوزه پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از 25 تا 27 اسفند ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا رضاییان - مدیر پاویون ایران در نمایشگاه ترکیه - با بیان اینکه این نمایشگاه از مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار است، گفت: این نمایشگاه، به عنوان رویداد برتر ترکیه در حوزه بهداشت و درمان، تامین کنندگان بخش پزشکی را با صاحبان مشاغل در ترکیه و بازارهای در حال رشد کشورهای همسایه اوراسیایی مرتبط می سازد.

وی با اظهار اینکه این نمایشگاه با مشارکت بیش از 200 شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی، سیستم های عکس برداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، دستگاه ها، سیستم ها، فناوری، تجهیزات، راه حل های بیمارستانی، سیستم های تصویربرداری هسته ای، فناوری های تصویربرداری نوری و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزات سی سی یو، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم پزشکی، ونتیلاتور، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی و دیگر شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه پزشکی استانبول

حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه پزشکی استانبول