مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-24سياسي

رییسی: ایران در دوره بازسازی با تقویت همکاری های اقتصادی کنار ملت سوریه است


«سید ابراهیم رییسی» ظهر امروز سه شنبه در دیدار سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه، روابط دو کشور را راهبردی توصیف و تصریح کرد: روابط ایران و سوریه بر پایه اعتقادات و باورهای مشترک و روحیه ایستادگی و مقاومت مردم دو کشور بنا شده است.

- سید ابراهیم رییسی ظهر امروز سه شنبه در دیدار سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه، روابط دو کشور را راهبردی توصیف و تصریح کرد: روابط ایران و سوریه بر پایه اعتقادات و باورهای مشترک و روحیه ایستادگی و مقاومت مردم دو کشور بنا شده است.

رییس جمهور گفت: ایران دوست واقعی ملت سوریه است و همانگونه که در دوران مقاومت در برابر تروریسم در کنار ملت و دولت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی هم آماده است با تقویت همکاری های همه جانبه اقتصادی در کنار آنها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز سه شنبه در دیدار سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه، روابط دو کشور را راهبردی توصیف و تصریح کرد: روابط ایران و سوریه بر پایه اعتقادات و باورهای مشترک و روحیه ایستادگی و مقاومت مردم دو کشور بنا شده است.

رییس جمهور صیانت نیروهای مسلح سوری از ملت و دولت این کشور در برابر فتنه انگیزی ها را برای آینده مردم و کشور سوریه امیدبخش دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران، دوست واقعی ملت سوریه است؛ چرا که همانگونه که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایران در دوره بازسازی با تقویت همکاری های اقتصادی کنار ملت سوریه است

رییسی: ایران در دوره بازسازی با تقویت همکاری های اقتصادی کنار ملت سوریه است