مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-24سياسي

برگزاری همایش آموزشی رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غرب کشور


حجت الاسلام علمی از برگزاری همایش آموزشی رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غرب خبر داد و گفت: این همایش ششم و هفتم بهمن ماه در استان فارس برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی علمی رییس اداره هیأت و تشکل های مذهبی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری همایش آموزشی رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غرب خبر داد و اظهار داشت: این همایش ششم و هفتم بهمن ماه در استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: همایش مذکور با حضور رؤسای شورای هیئات مذهبی که شامل استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه می شود به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

علمی بیان داشت: این همایش با هدف ارتقای سطح دانش رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه غرب کشور صورت می پذیرد و محتوای آموزشی از سوی اساتید مجرب و مطرح از جمله حجت الاسلام مسعود عالی، محمدرضا سنگری، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام و محمدحسن استرحام برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

از جمله موضوعات آموزشی این همایش می توان به موضوعاتی از قبیل اهمیت جهاد تبیین، جوانی جمعیت و هم افزایی هیئات اشاره کرد.

رییس اداره هیأت و تشکل های مذهبی کشور با تاکید بر اینکه هیأت تراز انقلاب به تحولات جامعه و رفع مشکلات کشور حساس است، عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نوع همایش ها معرفی شاخصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش آموزشی رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غرب کشور

برگزاری همایش آموزشی رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غرب کشور