مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:112023-01-24اقتصادي

خسارت گلخانه داران سیستان و بلوچستان جبران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، محمد مخبر امروز در نشست با فرمانداران و مسوولان منطقه سیستان که در محل فرمانداری زابل برگزار شد اظهارداشت: دولت اقدامات بسیار خوبی در زمینه اشتغال و مسکن در سطح کشور بویژه سیستان و بلوچستان در حال انجام دارد.

وی بیان کرد: اقدامات دولت در زمینه مبارزه با کرونا در سطح کشور چشمگیر بود به طوریکه روزانه 700 تا 800 نفر بر اثر این ویروس منحوس جان خودشان را از دست می دادند و خانواده های زیادی داغدار می شدند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات کم آبی سیستان و بلوچستان گفت: این استان در کنار دریاست و یک دریایی هم از زیر خاک این منطقه می گذرد و ما از تمام امکانات برای برطرف کردن مشکلات کم آبی استان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انتقال آب از دریای عمان و استفاده از ظرفیت آبهای ژرف در سیستان و بلوچستان برای برطرف کردن مشکلات کم آبی این استان در دستورکار دولت است که امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

مخبر بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات کم آبی سیستان وبلوچستان به طور جد پیگیر دریافت حقابه هیرمند از کشور دوست و برادر افغانستان هستیم.

وی با بیان اینکه حقابه ای که ما از کشور همسایه طلب داریم این را با قدرت دنبال خواهیم کرد افزود: با توجه به تعاملاتی که در این زمینه وجود دارد و آنها به ما نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت گلخانه داران سیستان و بلوچستان جبران می شود

خسارت گلخانه داران سیستان و بلوچستان جبران می شود