مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-24ورزشي

وزیر ورزش: مجموعه های ورزشی به باشگاه دار ان واگذار شود


به گفته وزیر ورزش و جوانان، باید در واگذاری پروژه ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، - به خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان امروز با حضور اعضای مجمع نمایندگان گیلان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو کردند.

  سید حمید سجادی در این دیدار با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان به دنبال تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس هستیم و اینکه از زوایای مختلف نتایج کارها را ببینیم.

  وی با اشاره به فعالیت نمایندگان مجلس در حوزه قانون گذاری افزود: از آنجا که نمایندگان مجلس در لایه های مختلف جامعه حضور دارند و مویرگی کارها را دنبال می کنند اطلاعات خوبی را به ما می دهند و با مشکلات حوزه ورزش و جوانان آشنا هستند.

  وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص پروژه های نیمه تمام کشور بیان کرد: اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا بودجه دولتی برای تکمیل پروژه ها به ما داده شود شاید چندین سال زمان ببرد و سیاست ما این است که معطل بودجه دولتی نباشیم و از سرمایه گذاران استفاده کنیم که قانون در ماده 27 دست ما را باز گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: مجموعه های ورزشی به باشگاه دار ان واگذار شود

وزیر ورزش: مجموعه های ورزشی به باشگاه دار ان واگذار شود