مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-24سياسي

جلوگیری از بیکاری 6 هزار نیروی متخصص و کارگر در استان مرکزی


با تلاش ها و پیگیری های به عمل آمده و حمایت دستگاه قضایی از بیکاری 6 هزار نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در خصوص حمایت های دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی اظهار داشت: در راستای پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان طی 10 ماهه سال جاری، اقدامات شاخصی صورت گرفته است که منجر به رفع موانع تولید، احیا واحد تولیدی صنعتی، پرداخت مطالبات و… شده است.

وی افزود: در مدت 10 ماهه سال جاری مشکلات بیش از 60 واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان ممانعت شده و از بیکاری 6 هزار نفر ممانعت و برای بیش از یک هزار و 200 نفر ایجاد اشتغال شده و فرآیند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: به همین منظور حمایت دستگاه قضایی استان مرکزی موجب شده که پروژه بزرگ ملی و استانی خط تولید تلفن همراه و تبلت یک شرکت در تیرماه در شهر صنعتی مأمونیه شهرستان ساوه استان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری 6 هزار نیروی متخصص و کارگر در استان مرکزی

جلوگیری از بیکاری 6 هزار نیروی متخصص و کارگر در استان مرکزی