مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-24سياسي

اهانت به قرآن بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است


نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: اهانت به قرآن کریم و این اقدام زشت و جنایت کارانه بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است.

- اراک- نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: اهانت به قرآن کریم و این اقدام زشت و جنایت کارانه بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در پیامی ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اظهار داشت: جهل، سلطه جهانی و فشار مستکبران و شست وشوی ذهنی افراد با هزاران ابزار سایبری و سوءاستفاده از زمینه های احساس و عواطف باعث شد تا یک بار دیگر برخی از افراطیون استکهلم سوئد مقابل کنسولگری ترکیه اقدام به اهانت به قرآن کریم نمایند که خشم و نفرت مسلمانان، پیروان ادیان مختلف و ملت متدین ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیا و ارزش های والای الهی است و این اقدام زشت و جنایت کارانه بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است.

وی ادامه داد: در زمانه ای که انسان معاصر سرگشته به دنبال معنویت می گردد و توجه به مبدأ هستی و رسولان الهی و کتب آسمانی بیش ازپیش موردتوجه آحاد مردم جهان است، این اقدام نابخردانه بی احترامی به تمامی خداپرستان و آزادگان جهان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است

اهانت به قرآن بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است