مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-24حوادث

قاضی قلابی دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی دادگستری و فریب شکات دارای پرونده قضایی، مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی طرح شکایت از سوی یک شهروند نظرآبادی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را قاضی دادگستری معرفی و با وعده کذایی حل و فصل پرونده قضایی، مبالغی را از وی دریافت کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات و پی جویی های پلیس به سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و با ادعای نفوذ در مراجع ذیصلاح به مردم وعده حل و فصل پرونده را می داد شناسایی و دستگیر شد.

گودرزی در ادامه تصریح کرد: در روند تحقیقات تکمیلی مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان تاکنون حدود یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی های اداری خود، به افراد سودجو و وعده های فریبنده این چنینی اعتماد و نادانسته اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند، از اعتماد بی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی قلابی دستگیر شد

قاضی قلابی دستگیر شد