مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-24سياسي

اقدام بی سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی


رییس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به رفع مشکل ترانس های برق طرح نهضت ملی گفت: 10 میلیارد ریال برای برطرف شدن این مشکل هزینه کرده ایم که در کشور بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران جهانگیر علیزاده معاون فرماندار این شهرستان در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: برگزاری هر گونه جلسه از سوی ادارات و نهادها و همچنین حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی همگی با هماهنگی فرمانداری باید انجام شود.

 وی بیان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه جاری به مناسبت آغاز دهه فجر غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران برگزار می شود.

معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: در جلسات مهم مانند شورای اداری باید حتماً مدیران دستگاه ها و ادارات حضور داشته باشند برنامه های ادارات یکپارچه بوده و طوری برنامه ریزی شود که باهم تداخل پیدا نکنند.

یدالله مرادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نیز در این جلسه گفت: بهمن ماه هویت و شناسنامه ایران اسلامی بوده و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم.

 وی عنوان کرد: امسال باید باشکوه تر از سال های قبل تمام برنامه های دهه فجر را با محوریت مردم برگزار کنیم زیرا دشمنان به دنبال این هستند که بدانند چه اتفاقاتی در برنامه های دهه فجر رخ خواهد داد و چگونه آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بی سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی

اقدام بی سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی