مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-24اقتصادي

زمین به شرکت های دانش بنیان بدون تشریفات واگذار می شود


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان تقاضا محور و بدون تشریفات مزایده انجام می شود.

- سید مصطفی هاشمی سه شنبه 4 بهمن در جلسه میز خدمت شرکتهای دانش بنیان در شیراز، با اشاره به واگذاری زمین به 10 شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شیراز در سال جاری گفت: هم اینک 43 شرکت دانش بنیان تولید محور در شهرکهای صنعتی فارس فعالیت دارند.

او، یکی از اولویتهای مهم شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال جاری را حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و توسعه فعالیت های آنها برشمرد و ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال و با هدف گسترش اقتصاد دانش بنیان، از ابتدای امسال برنامه های حمایتی در این شرکت تدوین شده و در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها حمایت از استقرار مجموعه های دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی است که در این زمینه شرکتهای دانش بنیان تولید محور بدون تشریفات مزایده زمین دریافت می کنند.

هاشمی بیان کرد: بخشی از اراضی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و سایر شهرکهای صنعتی برای استقرار و فعالیت شرکتهای دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

او افزود: تاکنون 43 شرکت دانش بنیان در شهرکهای صنعتی استان مستقر شده اند که این روند امسال و با اعمال سیاست های حمایتی شتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین به شرکت های دانش بنیان بدون تشریفات واگذار می شود

زمین به شرکت های دانش بنیان بدون تشریفات واگذار می شود