مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-24فناوري

کلاهبرداری با ترفند واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در بوشهر


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان بوشهر نسبت به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش واریز سود سهام عدالت به هموطنان هشدار داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان بوشهر نسبت به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش واریز سود سهام عدالت به هموطنان هشدار داد.

سرهنگ مهدی قاسمی سه شنبه 4 بهمن در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:: در پی واریز سود سهام عدالت در ماه گذشته، مجرمان سایبری با ارسال پیامک هایی تحت عنوان سهام من و سهام عدالت اقدام به سرقت اطلاعات حساب های بانکی شهروندان می کنند که اخیراً در بستر شبکه های اجتماعی و میان کاربران استان نیز مشاهده شده است.

این مقام انتظامی افزود: ارسال پیامک های جعلی یکی از شیوه های رایج کلاهبرداری سایبری است که این بار با عنوان دریافت سود سهام عدالت در حال ارسال به هموطنان است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان بوشهر تصریح کرد: در ابتدا پیامکی از سوی مجرمان سایبری با یک شماره خصوصی با عنوان دریافت سود سهام به قربانی ارسال می شود و پس از آن کاربر را به صفحات فیشینگ هدایت و به دام می اندازند.

قاسمی در خصوص این روش کلاهبرداری گفت: لینکی به همراه پیامک به قربانی ارسال می شود که با کلیک کاربر روی آن، صفحه ای نمایش داده می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در بوشهر

کلاهبرداری با ترفند واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در بوشهر